PPK očitovanje na reklamaciju – meso odojka, Lidl Hrvatska

U Karlovcu, 28.1.2018.

OČITOVANJE NA REKLAMACIJU

Poštovani kupci,

obavještavamo vas da smo dana 28. siječnja 2018. godine zaprimili reklamaciju na svježe zapakirano meso odojka s rokom upotrebe 31. siječnja 2018.

Na temelju roka upotrebe osiguranje kvalitete izvršilo je kontrolu tehnološkog procesa proizvodnje navedenog proizvoda. Provedena kontrola i uvid u obrasce kontrole procesa proizvodnje pokazuju da su svi ispitani i prekontrolirani parametri sukladni.

Međutim, pregledom videozapisa reklamiranog proizvoda objavljenog na internetskim stranicama vidljivo je da je riječ o pojavi skrivenog apscesa. Apsces je lokalna gnojna infekcija odnosno upala, poznatija pod nazivom čir, koja predstavlja lokalno nakupljanje gnoja u novostvorenoj šupljini.

Apsces se može razviti kod svinja uzgajanih i na seoskim domaćinstvima i na farmama. Do njega može doći uslijed uboda životinje na neki oštar predmet, npr. drvo ili žicu, nakon ugriza druge životinje ili uslijed redovitih veterinarskih kontrola i obveznih vakcinacija. Nažalost, riječ je o skrivenoj mani koja se nalazi unutar mesa ili mišića pa je apsces prilikom obveznog veterinarskog pregleda na liniji klanja teško uočiti ako je smješten duboko u mesu i ako ga se izričito ne probije nožem, a isto je i prilikom klanja, rasjecanja i pakiranja.

Kad se razreže, komad mesa s apscesom ima izrazito neugodan miris i prije i nakon termičke obrade. Proizvod je najbolje vratiti u trgovinu u kojoj je kupljen.

Molimo kupca da primi naše žaljenje zbog nezadovoljstva s kupljenim proizvodom.

S poštovanjem
Vaš PPK

Komentirajte