Naše domaće, sada i ubuduće

MI “Vajda” sudjelovala je na manifestaciji “Naše domaće, sada i ubuduće

Tradicionalnim proizvodima karakterističnima za međimurski kraj, Mesna industrija “Vajda” sudjelovala je na manifestaciji “Naše domaće, sada i ubuduće”, održanoj u Sv. Martinu na Muri.
Riječ je o kampanji Ministarstva poljoprivrede, Hrvatske poljoprivredne agencije i Agencije za plaćanja u poljoprivredi, čiji je cilj promocija proizvoda hrvatskog sela te podizanje svijesti javnosti o važnosti kupnje proizvoda hrvatskih farmi i lokalnih poljoprivrednih proizvoda. Domaći proizvodi najbolji su omjer kvalitete i cijene, poručeno je s manifestacije, kojom resorne institucije žele utjecati na očuvanje i daljnji razvoj domaće poljoprivredne proizvodnje, ali i povećanje ukupne konkurentnosti hrvatskog gospodarstva, kako u primarnom poljoprivrednom sektoru, tako i u prehrambenoj industriji.

Meso hrvatskih farmi – svinjsko meso

U sklopu manifestacije predstavljen je neobavezni sustav označavanja, kojega provodi HPA s ciljem zaštite domaće poljoprivredne proizvodnje.

“Prepoznali smo njegovu važnost pa smo ponosni nositelji znaka “Meso hrvatskih farmi – svinjsko meso”, koji se koristi za označavanje svježeg svinjskog mesa proizvedenog od svinja rođenih, utovljenih i zaklanih u Hrvatskoj. Na taj se način osigurava sljedivost i transparentnost informiranja potrošača”, poručili su iz MI “Vajda”.

Ujedno je ovom prilikom održana radionica za poljoprivrednike na temu aktualnih mjera Programa ruralnog razvoja te mogućnosti korištenja EU novca za opremanje farmi, izgradnju pogona, osiguranje usjeva i zelenu poljoprivredu. U 2018. godini osigurano je 3,7 milijuna kuna za projekte ruralnog razvoja. Sve mjere za cilj imaju povećanje konkurentnosti naših poljoprivrednih proizvođača i obujma domaće proizvodnje, naglasio je ministar Tomislav Tolušić.

Uskoro i u Karlovcu i Splitu

Manifestacija će u sljedećih nekoliko mjeseci obići sve hrvatske županije. Osim u Međimurskoj, Grupacija Pivac uključit će se prilikom gostovanja u Karlovačkoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji, gdje će izložiti proizvode PPK karlovačke mesne industrije te Mesne industrije “Braća Pivac”.

Kampanja “Naše domaće, sada i ubuduće” jedna je od aktivnosti organiziranih u sklopu Komunikacije “Budućnost hrane i poljoprivrede”, koju je krajem prošle godine usvojila Europska komisija. Namjera je osigurati snažnu zajedničku poljoprivrednu politiku na razini EU, s naglaskom na pojednostavljenje, fleksibilnost i usmjeravanje na ključne izazove, među kojima je osiguranje pristojnog životnog standarda za poljoprivrednike.

Komentirajte